loading...
sport-s
blue بازدید : 1 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، آندرانیک تیموریان هافبک تیم ملی در خصوص اینکه امروز به ملاقات غلامحسین مظلومی پیشکسوت استقلال رفته بود، اظهار داشت: از اینکه آقای مظلومی را در چنین شرایطی دیدم خیلی ناراحت شدم. ایشان یکی از بزرگان استقلال و فوتبال ایران هستند که باید قدرشان را بیشتر از اینها بدانیم و ان‌شاء‌الله که خیلی زود سلامتی‌شان را بازیابند.
وی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت خود تصریح کرد: خودم فردا به قطر می‌روم و سرژیک هم سه‌شنبه به قطر می‌آید تا با باشگاه قطری مذاکره کنیم. همانطور هم که از قبل گفتم، در صورتی که با این باشگاه به توافق نرسم، اولویتم برای حضور در ایران، بازی برای تیم استقلال خواهد بود.
blue بازدید : 0 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، احمد جمشیدیان طی گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص وضعیت خود اظهار داشت: متاسفانه از ناحیه عضله شکم دچار آسیب‌دیدگی شدم و طی این چند روز تحت نظر دکتر نوروزی مشغول مداوای خود هستم. مشخص نیست از کی می‌توانم در تمرینات استقلال حاضر شوم و قرار است دکتر نظر نهایی خود را تا دو روز دیگر در خصوص وضعیتم اعلام کند. امیدوارم مشکل خاصی وجود نداشته باشد و هر چه زودتر بتوانم در تمرینات تیم شرکت کنم.
جمشیدیان در ادامه در خصوص اردوی اکراین گفت: ما اردوی خیلی خوبی را در اکراین سپری کردیم و جدا از این بردی که مقابل دیناموکیف به دست آوردیم از نظر روحی و روانی خیلی به ما کمک کرد تا بتوانیم با شروع لیگ از آن استفاده لازم را ببریم.
این بازیکن با ابراز امیدواری از موفقیت استقلال در فصل جدید، اظهار داشت: خوشبختانه استقلال خیلی خوب یارگیری کرد و به نظرم ما در فصل جدید هم می‌توانیم سال خوبی را بگذرانیم. البته با توجه به اینکه باید در 4 جبهه بجنگیم کار خیلی سختی را پیش رو داریم اما مهم این است که در این نبردهای سخت سربلند از میدان خارج شویم.
من به آینده استقلال امیدوار هستم و فکر می‌کنم بتوانیم در این فصل ستاره سوم را به دست بیاوریم و از قهرمانی فصل گذشته هم دفاع کنیم.

blue بازدید : 0 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)
خسرو حیدری زمانی قرارداد خود را با استقلال تمدید کرد که تیم در اردوی اکراین به سر می‌برد و از همین رو وی تمریناتش را به طور اختصاصی در تهران دنبال کرد

 به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،‌ خسرو حیدری زمانی قرارداد خود را با استقلال تمدید کرد که تیم در اردوی اکراین به سر می‌برد و از همین رو وی تمریناتش را به طور اختصاصی در تهران دنبال کرد تا با بازگشت استقلال حالا تمرینات خود را در کنار تیم انجام دهد.
 *از آخرین وضعیت خود بگویید، با توجه به اینکه یکی از غایبان بزرگ اردوی اکراین بودید؟
 شرایط خیلی خوبی دارم، من یک  ماه به همراه تیم‌ملی در اردو بودم و به همین جهت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودم که باعث شد به لحاظ بدنی در فرم ایده‌آل باشم. الان هم در کنار تیم تمرینات گروهی‌ام را دنبال می‌کنم تا به هماهنگی خوبی با سایر بچه‌ها برسم.
 *بازیکنان جدیدی برای فصل جدید،  جذب استقلال شده‌اند، نظرتان در این خصوص چیست؟
 به نظرم بازیکنان خیلی خوبی به مجموعه استقلال اضافه شده‌اند که امیدوارم با حضور آنها و یک تلاش و همدلی  جمعی بتوانیم هم در رقابت‌های لیگ موفق ظاهر شویم و هم در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا که به نظرم توانایی قهرمانی در آن را داریم.
*البته یکی از مهمترین نکاتی که امیر قلعه‌نویی هم نسبت به آن ابراز رضایت کرده بود، حفظ اسکلت تیم فصل قبل بود؟
 همه اینها نشان دهنده تلاش دکتر فتح‌الله‌زاده است. به نظرم باید قدر چنین مدیرانی را در فوتبال‌مان بدانیم و از آنها تقدیر  کنیم که  در باشگاهی چون استقلال با وجود همه مشکلات می‌توانند اسکلت اصلی تیم قهرمان را حفظ کنند.
*قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ هم انجام گرفت و استقلال در اولین بازی‌اش باید به تبریز برود تا با گسترش فولاد دیدار کند؟
 من معتقدم که بازی سختی پیش‌رو داریم چون در آن مقطع زمانی که اکثر تیم‌ها به دنبال جذب بازیکنان جدید بودند، گسترش فولادی‌ها داشتند تمرینات بدنی‌شان را دنبال می‌کردند. با همه اینها هدف ما این  است که هفته به هفته، امتیازات را کسب کنیم و قاطعانه برای قهرمانی لیگ گام برداریم.
*صحبت خاصی باقی مانده؟
 جا دارد که موفقیت‌های ارزشمند تیم‌ملی والیبال را هم بار دیگر به  جامعه ورزش تبریک بگویم و امیدوارم این پیروزی‌ها مستدام باشد.

۲۴

blue بازدید : 3 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، 14 بازیکن تیم استقلال، با حضور در محل هیات فوتبال استان تهران، قرارداد خود را با استقلال ثبت کردند.
مهدی رحمتی، پژمان منتظری، خسرو حیدری، حنیف عمران زاده، امیرحسین صادقی، آرش برهانی، جی لوید ساموئل، هاشم بیگ زاده، احمد جمشیدیان، پژمان نوری، محمد قاضی، علیرضا واحدی نیکبخت، محمد مهدی نظری و فردین عابدینی بازیکنانی بودند که ظهر امروز قرارداد خود را با استقلال رسمی کردند.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا استقلال در فصل نقل وانتقالات خوب عمل کرده
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 28
  • بازدید کلی : 201