loading...
sport-s
blue بازدید : 0 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اردوی تیمش در کشور اوکراین دیدار دوستانه مقابل دینامو کیف و همچنین جدایی مجتبی جباری صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید.

فارس: اردوی یک هفته‌ای شما در اوکراین چطور بود؟

اردوی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و از دوستانمان که زحمت هماهنگی این اردو را کشیدند تشکر می‌کنیم. در اوکراین چند هدف را دنبال می‌کردیم که بازیکنان از لحاظ اخلاقی، رفتاری و فنی به شرایط خوبی برسند و می‌خواستیم شرایط بازیکنان جدید را با بازیکنان فصل گذشته یکی کنیم. ما نیاز داشتیم که همه نفرات از لحاظ اخلاقی و رفتاری به یکدیگر نزدیک شوند. خوشبختانه یک بازی خوب هم در آنجا انجام دادیم.

فارس: بازی با دینامو‌ کیف یک تجربه بین‌المللی برای بازیکنان شما بود درست است؟

هر چه نصیب ما می‌شود لطف خدا است و اینکه بازیکنانم زحمات زیادی کشیدند. این اردوها برای ورزش و بازیکنان ما لازم است که آنها بروند و با تیم‌های بزرگ بازی کنند. نتیجه آن بازی زیاد مهم نیست و مهم این بود که این مسابقه انجام شود.

فارس: اما تعداد بازیکنانتان در این اردو بسیار کم بود قبول دارید؟

سؤال خوبی پرسیدید ما مدام با خود می‌گفتیم که ای کاش این اردو با همه نفرات انجام می‌شد. چون به هر حال می‌توانست دستاورد بهتری داشته باشد اما فضای بسیار خوبی در روز بازی استقلال و دینامو کیف به وجود آمد و تمام ایرانیان به ورزشگاه آمده بودند. فکر می‌کنم در آنجا یک جشن ملی برگزار شد و هم ما از این بازی لذت بردیم و هم ایرانیان مقیم اوکراین.

فارس: در نبود شما بازیکنانی مثل حیدری و منتظری تمدید قرارداد کردند و ساموئل هم در استقلال ماندنی شد. ظاهرا جواد نکونام هم برای فصل آینده در تیم استقلال می‌ماند.

البته چون درگیر تیم ملی بودیم بسته شدن تیم استقلال به درازا کشید ولی جا دارد از فتح‌الله‌زاده و امیری و بقیه معاونین تشکر کنم. ما آنجا اخبار را لحظه به لحظه داشتیم که باشگاه چه کار می‌کند و خوشبختانه تیم ما در حال شکل‌گیری است و مترصد این هستیم که دو بازیکن خارجی هم بگیریم و تیم ما تکمیل شود.

فارس: به عنوان بهترین مربی لیگ دوازدهم انتخاب شدید.

باید بگویم من انتخاب نشدم بلکه گروه ما انتخاب شده است. این انتخاب مال شخص قلعه‌نویی نیست و گروه استقلال انتخاب شده و من این عنوان را متعلق به همه گروه می‌دانم.

 

 

فارس: در خصوص قرعه‌کشی لیگ چه صحبتی دارید؟

برای ما که فرقی نمی‌کند بازی‌ها هفته به هفته انجام می‌شود و ما هم باید آن را انجام دهیم.

فارس: اینکه به عنوان بهترین مربی لیگ انتخاب شده‌اید کار شما را در فصل بعد سخت نمی‌کند؟

قبول دارم هر سال برای ما شرایط سخت‌تر می‌شود ولی این نشان دهنده این موضوع است که هم باید توکل و هم تلاش‌مان را بیشتر کنیم.

فارس: مهمترین اتفاقی که در یک هفته گذشته رخ داد جدایی جباری بود. در این خصوص چه صحبتی دارید؟

اول از همه باید بگویم که فتح‌الله‌زاده جزو مدیران زحمتکش تاریخ استقلال است.اگر به آمار مراجعه کنید نشان دهنده این واقعیت است. مجتبی جباری هم یکی از سرمایه‌های باشگاه استقلال است و محصول باشگاه استقلال محسوب می‌شود. خودم هم از مصاحبه‌هایی که انجام شد ناراحت شدم و این مسائل برای خانواده استقلال خوب نبود. خودم خیلی دوست داشتم جباری در استقلال می‌ماند چون می‌توانست به تیم ما کمک کند. ما در شرایط حساسی هستیم و در 8 تیم برتر آسیا قرار گرفتیم. ضمن اینکه باید نزدیک به 50 بازی هم انجام دهیم. بودن جباری با این همه شرایط حساس و با توجه به اینکه یک وزنه محسوب می‌شود می‌توانست مفید باشد ولی جای تاسف دارد که کار به اینجا کشید ولی باید بپذیریم که هر دو نفر جزو سرمایه‌های استقلال هستند. اما باز هم تاکید می‌کنم که ای کاش کار به اینجا نمی‌کشید.

فارس: با توجه به همه اتفاقات تیم فعلی مدنظر شما هست؟

این استقلال نسبت به استقلال سال گذشته در همین شرایط و زمان خیلی بهتر و منسجم‌تر است. این را من قول می‌دهم ولی قبول دارم که کار ما سخت است.

فارس: صحبت خاصی ندارید؟

از دوستانی که شرایط اردوی استقلال را فراهم کردند تشکر می‌کنم. آقای حدادیان، گلستانه، عبدالله‌پور، فلکی و آقای عبادی زحمات زیادی در طول این یک هفته کشیدند که انصافا جای تقدیر و تشکر دارد و امیدواریم قدردان این زحمات باشیم.

blue بازدید : 1 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌‌های استقلال و دیناموکیف اوکراین از ساعت 20:30 شب گذشته در ورزشگاه اختصاصی دیناموکیف در حضور 4 هزار تماشاگر در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه دو یر یک به سود استقلال به پایان رسید.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

آرش برهانی در دقیقه 13 برای استقلال و روبن رودریگوئز در دقیقه 18 برای دیناموکیف گلزنی کردند.

در نیمه دوم و در دقیقه 69 فرهاد مجیدی که در دقیقه 52 به جای محمدمهدی نظری وارد میدان شده بود، استقلال را دو بر یک پیش انداخت و بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید.

تیم فوتبال دینامو کیف در این بازی از 9 بازیکن اصلی و ترکیب ثابت خود بهره برد. همچنین در این بازی سیاوش اکبرپور در دقیقه 92 با دریافت کارت زرد دوم از داور مسابقه از زمین بازی اخراج شد.

گوران لاوره، بازیکن صربستانی که در این بازی به صورت تستی به میدان رفت.

استقلال، تیم دو ستاره قاره آسیا با ترکیب زیر مقابل دیناموکیف، تیم دو ستاره قاره اروپا به برتری رسید:

سیدحسین حسینی، حنیف عمران زاده، امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده، علیرضا واحدی نیکبخت، سیاوش اکبرپور، پژمان نوری، گوران لاوره (از دقیقه 75 جاجا)، محمد قاضی، محمدمهدی نظری (از دقیقه 52 فرهاد مجیدی) و آرش برهانی (از دقیقه 80 پژمان منتظری)

فرهاد مجیدی شب گذشته گل برتری استقلال را به ثمر رساند

این پیروزی در شرایطی حاصل شد که استقلال از وجود بازیکنانی مانند سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، فرهاد مجیدی در ترکیب اصلی استفاده نکرد و خسرو حیدری هم به خاطر حضور در تهران در این دیدار غایب بود، ضمن اینکه با حضور احتمالی نکونام و تیموریان در تیم فصل جدید استقلال می‌توان به این نتیجه رسید که آبی‌های ایران با نیمی از توان اصلی خود مقابل دیناموکیف به میدان رفتند.

سایر عکس‌های باشگاه دیناموکیف از برتری بزرگ استقلال در دیدار شب گذشته را در زیر ببینید:

 

 

 

 

 

صحنه درگیری قاضی و اکبرپور با بازیکن حریف

 

جاجا دیگر بازیکن تستی استقلال

blue بازدید : 0 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم قرعه‌کشی سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های ایران شب گذشته در تالار وحدت تهران برگزار شد تا برنامه 30 هفته این رقابت‌ها در فصل جدید مشخص شود.

رقابت‌های امسال در حالی قرار است از دوم مردادماه امسال و زودتر از موعد نسبت به سال‌‌های گذشته آغاز شود که بزرگ‌ترین تفاوت لیگ امسال با سال‌‌های اخیر این است که با یک بازگشت به عقب 7 ساله دوباره لیگ برتر قرار است به خاطر تقویم شلوغ تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل با 16 تیم کار خود را آغاز کند.

لیگ برتر فوتبال ایران با عنوان حرفه‌ای در حالی از سال 1380 آغاز شد که طی سه فصل نخست تعداد تیم‌ها 14 تیم بود، سپس از فصل چهارم تا فصل ششم با افزایش دو تیم دیگر مواجه شده و با 16 تیم این رقابت‌ها پیگیری شد.

در ادامه از فصل هفتم تا فصل دوازدهم تعداد تیم‌های لیگ برتر به 18 و تعداد هفته‌های برگزاری به 34 هفته رسید تا لیگ برتر بیشترین حضور تیم‌ها را طی 6 فصل اخیر تجربه کند.

نکته جالب اینکه فصل سیزدهم در حالی آغاز می‌شود که بسیاری از کارشناسان عقیده داشتند که لیگ برتر حتی پتانسیل حضور 20 تیم را هم دارد و در حالی که بسیاری از تیم‌ها با حضور 18 تیم هم مشکلی نداشتند به خاطر برنامه‌های کارلوس کی‌روش و تیم ملی با یک عقبگرد دوباره 16 تیمی شد.

در زیر نگاهی می‌اندازیم به نکاتی که پس از قرعه‌کشی فصل جدید برای تیم‌های لیگ برتری در جریان 30 هفته این رقابت‌ها به وقوع خواهد پیوست:

*با حضور استقلال خوزستان در لیگ برتر، در فصل سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، تیم‌‌های استقلال و پرسپولیس 4 بار به مصاف هم خواهند رفت تا علاقمندان به فوتبال شاهد دو دربی بزرگ در پایتخت و دو شبه‌ دربی دیگر در تهران و اهواز باشند.

*در صورتی که همچنان دیدارهای استقلال و پرسپولیس در فصل سیزدهم هم مقابل تیم‌هایی مانند نفت، سایپا و راه‌آهن در ورزشگاه آزادی برگزار شود، تیم فوتبال پرسپولیس طی 9 هفته اول رقابت‌ها تنها یک بار و آن هم در هفته دوم رقابت‌ها مقابل ذوب آهن در اصفهان به میدان خواهد رفت.

در فصل گذشته همین اتفاق برای استقلال افتاد که مورد اعتراض رویانیان، مدیرعامل سرخ‌ها قرار گرفته که در نهایت وی مسئولان سازمان لیگ را به حمایت از استقلال متهم کرد.

*اما استقلال از این حیث با یک توزیع مناسب مواجه شده و تا هفته دهم دور رفت یک بازی در میان در شهرستان به میدان خواهد رفت. با این حال استقلالی‌ها در همین دور رفت و از هفته دهم تا پانزدهم و طی 6 هفته تنها یک بار و آن هم برای برگزاری دیدار مقابل تراکتورسازی در هفته پانزدهم از تهران خارج خواهند شد.

*همواره رقابت‌های استقلال و پرسپولیس قبل و بعد از دربی از اهمیت قابل توجهی برخوردار بوده است. در پیش دربی‌ها به خاطر حساسیت دربی معمولا دو تیم دست به عصا به میدان می‌آیند و پس از دربی هم، شکست یا برد احتمالی می‌تواند روحیه هر کدام از تیم‌ها برای ادامه کار را افزایش یا کاهش دهد.

بر همین اساس امسال استقلال در پیش دربی کار راحتی دارد و پرسپولیس پس از دربی.

در بازی‌های پیش دربی، استقلال با استقلال خوزستان و پرسپولیس با فولاد دیدار می‌کند اما پس از دربی استقلال با ذوب‌آهن و پرسپولیس با گسترش فولاد دیدار خواهد کرد.

*استقلال و پرسپولیس برای دومین بار در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر در هفته هشتم به مصاف هم می‌روند.

در فصل ششم رقابت‌های لیگ برتر پرسپولیس در دیدار رفت 2 بر یک استقلال را مغلوب کرد و دیدار برگشت دو تیم با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

*تقابل زودهنگام علی کریمی در هفته اول رقابت‌ها با پرسپولیس آن هم در حالی که بازی در تهران و مقابل دیدگان هواداران سرخ برگزار می‌شود، بدون شک مهم‌ترین اتفاق هفته اول رقابت‌هاست، ضمن اینکه فرصت دیدار هواداران پرسپولیس با علی کریمی به همین زودی فراهم شده تا هواداران جادوگر بیشتر از این دلتنگ بازیکن محبوبشان نباشند.

استقلالی‌ها نیز در هفته دوم شاهد حضور شماره ۸ سابق خود در ترکیب سپاهان در ورزشگاه آزادی خواهند بود تا به این ترتیب فرصت انتقام شماره ۸ های فصل گذشته دو تیم استقلال و پرسپولیس خیلی زود برای این دو بازیکن فراهم شود.

البته در ترکیب سپاهان علی حمودی هم در همین هفته دوم مقابل همبازیان سابق خود قرار می‌گیرد.

*آرش افشین، مهاجم فصل گذشته فولاد که تا یکقدمی پوشیدن پیراهن استقلال هم پیش رفت در همین هفته اول رقابت‌ها مقابل تیم فصل گذشته خود به میدان می‌رود تا افشین و فولاد هم زودتر از حد انتظار به هم برسند.

*امسال هم قبل از آغاز لیگ مدعیانی مانند استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتورسازی و فولاد خوزستان با یارگیری‌های خوب خود یک سر و گردن بالاتر از تیم‌های دیگر قرار دارند.

بر همین اساس نکته قابل توجه این است که در صورتی که تیم‌های استقلال و تراکتورسازی مانند فصل گذشته اگر همچنان رقابتشان برای قهرمانی تا آخر فصل ادامه داشته باشد، دیدار هفته پایانی این دو تیم در هفته سی‌ام که در تهران برگزار می‌شود، حکم فینال لیگ را پیدا خواهد کرد.

*نکته دیگر اینکه پرسپولیس مانند دو فصل گذشته همچنان بازی هفته پایانی خود را باید در خارج از خانه مقابل استقلال خوزستان برگزار کند که در صورت قهرمانی این تیم در فصل سیزدهم، جشن قهرمانی پرسپولیس در اهواز که به خانه استقلالی‌ها ملقب است، برگزار خواهد شد.

*استقلال در فصل اخیر با برتری مقابل فولاد در خوزستان و یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها عنوان قهرمانی را به دست آورد. جالب اینکه امسال هم در صورتی که تاریخ برای آبی‌‌ها مانند فصل گذشته تکرار شود، این تیم این فرصت را دارد تا یک بار دیگر جشن قهرمانی را یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها در اهواز بگیرد.

*دربی‌های فصل جدید در شهرهای مختلف به شرح زیر است:

استقلال - پرسولیس؛ هفته‌های 8 و 23

ملوان - داماش؛ هفته‌های 2 و 17

سپاهان - ذوب‌آهن؛ هفته‌های 11 و 26

تراکتورسازی - گسترش فولاد؛ هفته‌های 2 و 17

فولاد - استقلال خوزستان؛ هفته‌های 6 و 21 

همچنین دیدار تیم‌های همنام استقلال و استقلال خوزستان هم در هفته‌های هفتم و بیست و دوم برگزار می‌شود.

*سپاهان در جریان فصل نقل و انتقالات با یارگیری‌هایی که انجام داد، حساسیت‌های زیادی را برای دو تیم پایتخت به وجود آورد که از جمله آنها می‌توان به درگیری‌ سرخ‌ها با اصفهانی‌ها بر سر بازیکنانی مانند خلیل‌زاده، دهنوی و یعقوب کریمی اشاره کرد و از سوی دیگر امضای قرارداد با جباری و حمودی از استقلال هم این تیم را بیش از گذشته در نزد هواداران سرخابی منفور کرده است.

به این ترتیب دیدارهای دو تیم سرخابی با سپاهان در فصل سیزدهم بیشتر از هر زمان دیگری می‌تواند تحت تأثیر این اتفاقات، حساس و هیجان‌انگیز باشد و شاید به نوعی بتوان حتی آن را به جنگ هم شباهت داد.

برنامه دیدارهای استقلال و پرسپولیس با سپاهان به شرح زیر است:

استقلال - سپاهان؛ هفته‌های 2 و 17

پرسپولیس - سپاهان؛ هفته‌های 10 و 25

 

*برنامه هفته اول رقابت‌های فصل سیزدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

داماش - سایپا

گسترش فولاد - استقلال

فجرسپاسی - نفت تهران

راه‌آهن - مس کرمان

استقلال خوزستان - ذوب آهن

سپاهان - فولاد

صبا - ملوان

پرسپولیس- تراکتورسازی

blue بازدید : 0 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، مجتبی جباری از استقلال رفت. خیلی ساده. بازیکنی که 9 سال در استقلال روزهای خوب و بد زیادی را گذراند اما سرانجام رفت.

انگار در فوتبال ایران قرعه این است که اکثر شماره ۸های این فوتبال یک جورهایی جنجالی باشند. مجتبی محرمی، مهدی هاشمی‌نسب، علی کریمی و حالا مجتبی جباری.

هر چند که هر کدام از این نفرات ماجراهای خود را دارند و اصولا جنجال های هر کدام رنگ و بوی دیگری دارد ولی دست سرنوشت باعث شده وقتی یاد شماره 8 بیفتیم نام این نفرات به ذهنمان بیایند.

جباری پسرک لاغر اندام با موهای فرفری که در تیم ابومسلم شاگردی اکبر میثاقیان را می کرد خیلی زود در همین تیم توانست نشانه های ستاره شدن را نشان دهد. هر چند که او در تیم جوانان استقلال زیر نظر مرفاوی توانسته بود توانایی های خود را نشان دهد اما او برای گذراندن دوران خدمت خود باید ترک دیار می کرد وآن روزها ابومسلم چه بروبیایی داشت. عجب تیمی بود این ابومسلم. جباری، خسرو حیدری، تیموریان، بادامکی و ... نسلی پر ستاره و آینده دار. هر کدام هم آینده خوشی داشتند.

اولین جرقه های ناآرامی در جباری زمانی زده شد که در ابومسلم بود. جایی که علیه اکبر میثاقیان موضع گرفت اما خیلی زود کریم ملاحی مدیرعامل وقت ابومسلم این موضوع را جمع کرد. کسی آن روز متوجه نشد این جباری می تواند به همان اندازه که از نظر فنی رشد کند از نظر اخلاقی اگر مشاور خوبی نداشته باشد می تواند پسرفت کند. جباری بازیکنی نیست که از نظر اخلاقی آن طور که در جامعه مطرح می شود نیست. او زندگی سالم و درون گرایی دارد. در زندگی شخصی خود کاری به کسی ندارد. واقعیت ها را باید گفت. مجتبی جباری اگر با مصدومیت های بی موقع روبرو نمی شد بی شک جایگاه فعلی را نداشت و اکنون باید در تیم های اروپایی توپ می زد.

 

جباری این پتانسیل را دارد. کج رفتاری مشکل اساسی شماره 8 است. او این بنای کج را در همان روزی گذاشت که بعد از گذراندن دوران خدمت می خواست به استقلال بازگردد. او از همان روز نشان داد؛ علاقه به فوتبال و استقلال جای خود اما عقد قرارداد خوب جای خود. از همان سال ها داستان های تکراری جباری برای تمدید قرارداد با استقلال شروع شد.

هر سال یک داستان، هر سال بهانه های متفاوت که قطعا اگر منصف باشیم نمی توانیم به طور صد در صد بگوییم در همه این سال ها فقط این جباری بوده که اشتباه می کرده و قطعا فعل و انفعالاتی صورت می گرفته که جباری را مجبور به واکنش هایی می کرده که چندان منطقی نبود.

اما این وسط مصدومیت های گاه و بیگاه جباری، عدم حضور در تمرینات بدنسازی و سپس مصاحبه های کم اما جنجالی جباری علیه کادرفنی و مدیریت استقلال در همه این سال ها نشان می دهد که کفه ترازو به ضرر جباری بوده است.

البته باید تامل بیشتری به ماجرا داشت. مردی که از سوی هواداران استقلال و البته کارشناسان فوتبالی به زیدان آسیا شهره شد، چندان هم در صحبت های خود بیراه نگفته است. او گاها صحبت های خوبی می کرد. ایرادها و انتقادهای او درست بود اما افسوس که او به عنوان بازیکن هیچ گاه در جایگاهی نبود که این صحبت ها را مطرح کند و یا حداقل می‌توانست بهتر از این حرف ها را به خود باشگاه منتقل کند. افسوس که این گونه نشد و این کج خلقی در مردی که سرشار از تکنیک و هوش است باقی ماند.

 

 

بازیکنی که می توانست در صورت لژیونر نشدن تا پایان فوتبال خود در استقلال باشد تا حداقل از نظر فنی یک اسطوره سخت تکرار شدنی باشد.

هواداران استقلال او را دوست دارند. چرا که نه. او بازیکنی به شدت فنی و تاکتیکی برای آبی پوشان بوده که حتی در ناآماده ترین روزهایش هم توانسته به اصطلاح خود فوتبالی ها کار را برای آبی ها در آورد.

اتفاقاتی که پیش از فصل گذشته بین فتح الله زاده و جباری رخ داد مشخص بود که این طناب را به مو می رساند و درست پیش از فصل جدیدی که پیش رو داریم این مو پاره شد.

بیانیه تند و تیز استقلال علیه جباری مشخص کرد که شماره 8 این بار تصمیم دیگری خواهد گرفت.

انتخاب حق جباری است. او بازیکن آزاد بوده و باشگاه علیه او موضع گرفته و طبیعی است که جباری با روحیات خاصی که دارد تاب و تحمل نشان ندهد و البته باشگاه استقلال هم این حق را داشته به پای اصول خود بایستد.

البته باشگاه استقلال می توانست امروز دچار این شوک نشود. اگر روزهایی که جباری مستحق جریمه بود با او رفتار کدخدامنشی نمی کرد اکنون کار به جایی نمی رسید که « زیدان آسیا» سر از سپاهان در آورد. در هر صورت بعید است که باشگاه استقلال از جدایی جباری چندان درهم شده باشد چون بی شک باشگاهی که علیه این بازیکن بیانیه می دهد فکر عاقبت آن را هم کرده و بی هدف و بی برنامه نمی توانسته این بیانیه منتشر شده باشد. حتما علی فتح الله زاده فکر چنین روزی را می کرده و برای انتخاب جایگزین او فکرهایی در سر دارد.

فقط این وسط می ماند امیر قلعه نویی. او که هر در مصاحبه با خبرنگاران می گفت این موضوع برای حل شدن نیاز به زمان دارد. بله، جباری این زمان را خرید و به سپاهان رفت تا امیر هم برای پازل تاکتیکی خود به فکر بازیکن دیگری باشد و در طول زمان این بازیکن جدید با آبی ها وفق پیدا کند.

 

در هر صورت حضور در سپاهان فصل جدیدی از حضور جباری در لیگ خواهد بود و باید دید او می تواند لقب زیدان را در نصف جهان تکرار کند.

blue بازدید : 0 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری  فارس و به نقل از سایت باشگاه استقلال، خسرو حیدری زمانی قرارداد خود را با استقلال تمدید کرد که تیم در اردوی اوکراین به سر می‌برد و از همین رو وی تمریناتش را به طور اختصاصی در تهران دنبال کرد تا با بازگشت استقلال حالا تمرینات خود را در کنار تیم انجام دهد.

*از آخرین وضعیت خود بگویید، با توجه به اینکه یکی از غایبان بزرگ اردوی اوکراین بودید؟

شرایط خیلی خوبی دارم، من یک  ماه به همراه تیم‌ملی در اردو بودم و به همین جهت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودم که باعث شد به لحاظ بدنی در فرم ایده‌آل باشم. الان هم در کنار تیم تمرینات گروهی‌ام را دنبال می‌کنم تا به هماهنگی خوبی با سایر بچه‌ها برسم.

*بازیکنان جدیدی برای فصل جدید،  جذب استقلال شده‌اند، نظرتان در این خصوص چیست؟

به نظرم بازیکنان خیلی خوبی به مجموعه استقلال اضافه شده‌اند که امیدوارم با حضور آنها و یک تلاش و همدلی  جمعی بتوانیم هم در رقابت‌های لیگ موفق ظاهر شویم و هم در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا که به نظرم توانایی قهرمانی در آن را داریم.

*البته یکی از مهم‌ترین نکاتی که امیر قلعه‌نویی هم نسبت به آن ابراز رضایت کرده بود، حفظ اسکلت تیم فصل قبل بود؟

همه اینها نشان دهنده تلاش فتح‌الله‌زاده است. به نظرم باید قدر چنین مدیرانی را در فوتبال‌مان بدانیم و از آنها تقدیر  کنیم که در باشگاهی چون استقلال با وجود همه مشکلات می‌توانند اسکلت اصلی تیم قهرمان را حفظ کنند.

*قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ هم انجام گرفت و استقلال در اولین بازی‌اش باید به تبریز برود تا با گسترش فولاد دیدار کند؟

من معتقدم که بازی سختی پیش‌رو داریم چون در آن مقطع زمانی که اکثر تیم‌ها به دنبال جذب بازیکنان جدید بودند، گسترش فولادی‌ها داشتند تمرینات بدنی‌شان را دنبال می‌کردند. با همه اینها هدف ما این  است که هفته به هفته، امتیازات را کسب کنیم و قاطعانه برای قهرمانی لیگ گام برداریم.

*صحبت خاصی باقی مانده؟

جا دارد که موفقیت‌های ارزشمند تیم‌ملی والیبال را هم بار دیگر به جامعه ورزش تبریک بگویم و امیدوارم این پیروزی‌ها مستدام باشد.

blue بازدید : 0 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه استقلال، احمد جمشیدیان در خصوص وضعیت خود اظهار داشت: متاسفانه از ناحیه عضله شکم دچار آسیب‌دیدگی شدم و طی این چند روز تحت نظر دکتر نوروزی مشغول مداوای خود هستم.مشخص نیست از کی می‌توانم در تمرینات استقلال حاضر شوم و قرار است دکتر نظر نهایی خود را تا دو روز دیگر در خصوص وضعیتم اعلام کند. امیدوارم مشکل خاصی وجود نداشته باشد و هر چه زودتر بتوانم در تمرینات تیم شرکت کنم.

جمشیدیان در ادامه در خصوص اردوی اوکراین گفت: ما اردوی خیلی خوبی را در اوکراین سپری کردیم و جدا از این بردی که مقابل دیناموکیف به دست آوردیم از نظر روحی و روانی خیلی به ما کمک کرد تا بتوانیم با شروع لیگ از آن استفاده لازم را ببریم.

این بازیکن با ابراز امیدواری از موفقیت استقلال در فصل جدید، اظهار داشت: خوشبختانه استقلال خیلی خوب یارگیری کرد و به نظرم ما در فصل جدید هم می‌توانیم سال خوبی را بگذرانیم. البته با توجه به اینکه باید در 4 جبهه بجنگیم کار خیلی سختی را پیش رو داریم اما مهم این است که در این نبردهای سخت سربلند از میدان خارج شویم.

وی در پایان گفت:من به آینده استقلال امیدوار هستم و فکر می‌کنم بتوانیم در این فصل ستاره سوم را به دست بیاوریم و از قهرمانی فصل گذشته هم دفاع کنیم. 

blue بازدید : 1 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)
*پیش از ثبت قرارداد با مدیرعامل استقلال در نشستی حضور پیدا کرده بودی، در این خصوص توضیح می‌دهی؟

جلسه‌ای در کار نبود. در طی یک ماه اخیر بارها به دلایل مختلف به دیدار آقای فتح‌الله‌زاده رفته بودم که این قرار ملاقات‌ها می‌توانست در مورد قرارداد خودم یا قرارداد بچه‌ها و یا حتی صرف ناهار باشد.

*در نهایت قراردادتان را با استقلال نهایی کردی؟

قرارداد من با استقلال از مدت‌ها پیش برای خودم ثبت شده بود، چرا که در طی این مدت اگر پیشنهادی هم به من می‌شد، به ضرس قاطع به آنها اعلام می‌کردم که چون بازیکن استقلال هستم با هیچ تیمی مذاکره نمی‌کنم.

*در طی مدت اخیر شاهد این بوده‌ایم که کمتر با رسانه‌ها در ارتباط هستیی ، علتش چیست؟

بحث مصاحبه نکردن نیست. من موظف هستم به هر سوالی در مورد فوتبال خودم جواب بدهم، ولی الان یک شرایطی حاکم شده که هر چه من می‌گویم چندین برداشت متفاوت از آن صورت می‌گیرد. البته خودم هم در به وجود آمدن این شرایط سهیم هستم ولی نمی‌دانم چرا هر کاری می‌خواهم انجام دهم عده‌ای هستند که با عینک منفی‌نگری دنبال ایراد گرفتن از آن هستند.

*مسئولان باشگاه استقلال پیش از این گفته بودند که امسال در کار جذب بازیکنان جدید کمک زیادی به باشگاه کرده‌ای؟

وقتی یک کار گروهی باشد، همه موظف به کمک کردن هستند، حتی فراتر از وظیفه‌شان. شما در فوتبال شاهد هستید که گاهی یک مدافع جلو می‌رود و گل می‌زند و یا یک مهاجم عقب می‌کشد و به کار دفاعی تیم کمک می‌کند. کار ما دقیقا همین است. از آنجایی که با بعضی بازیکنان به واسطه حضور در باشگاه‌های قبلی‌ام رابطه نزدیک دارم وقتی مدیرعامل از من می‌خواهد که با آنها صحبت بکنم این درخواست را رد نکرده و سعی می‌کنم که آن را به درستی انجام دهم، امسال هم اگر کاری از عهده‌ام برآمده باشد برای هر چه بهتر بسته شدن تیمم انجام دادم و به نوعی خودم را موظف به کمک به استقلال می‌دانستم.
blue بازدید : 0 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)
*پیش از ثبت قرارداد با مدیرعامل استقلال در نشستی حضور پیدا کرده بودی، در این خصوص توضیح می‌دهی؟

جلسه‌ای در کار نبود. در طی یک ماه اخیر بارها به دلایل مختلف به دیدار آقای فتح‌الله‌زاده رفته بودم که این قرار ملاقات‌ها می‌توانست در مورد قرارداد خودم یا قرارداد بچه‌ها و یا حتی صرف ناهار باشد.

*در نهایت قراردادتان را با استقلال نهایی کردی؟

قرارداد من با استقلال از مدت‌ها پیش برای خودم ثبت شده بود، چرا که در طی این مدت اگر پیشنهادی هم به من می‌شد، به ضرس قاطع به آنها اعلام می‌کردم که چون بازیکن استقلال هستم با هیچ تیمی مذاکره نمی‌کنم.

*در طی مدت اخیر شاهد این بوده‌ایم که کمتر با رسانه‌ها در ارتباط هستیی ، علتش چیست؟

بحث مصاحبه نکردن نیست. من موظف هستم به هر سوالی در مورد فوتبال خودم جواب بدهم، ولی الان یک شرایطی حاکم شده که هر چه من می‌گویم چندین برداشت متفاوت از آن صورت می‌گیرد. البته خودم هم در به وجود آمدن این شرایط سهیم هستم ولی نمی‌دانم چرا هر کاری می‌خواهم انجام دهم عده‌ای هستند که با عینک منفی‌نگری دنبال ایراد گرفتن از آن هستند.

*مسئولان باشگاه استقلال پیش از این گفته بودند که امسال در کار جذب بازیکنان جدید کمک زیادی به باشگاه کرده‌ای؟

وقتی یک کار گروهی باشد، همه موظف به کمک کردن هستند، حتی فراتر از وظیفه‌شان. شما در فوتبال شاهد هستید که گاهی یک مدافع جلو می‌رود و گل می‌زند و یا یک مهاجم عقب می‌کشد و به کار دفاعی تیم کمک می‌کند. کار ما دقیقا همین است. از آنجایی که با بعضی بازیکنان به واسطه حضور در باشگاه‌های قبلی‌ام رابطه نزدیک دارم وقتی مدیرعامل از من می‌خواهد که با آنها صحبت بکنم این درخواست را رد نکرده و سعی می‌کنم که آن را به درستی انجام دهم، امسال هم اگر کاری از عهده‌ام برآمده باشد برای هر چه بهتر بسته شدن تیمم انجام دادم و به نوعی خودم را موظف به کمک به استقلال می‌دانستم.
blue بازدید : 1 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

بازیکنان ورودی:

مهدي نظري - جمشيديان - محمد قاضي- عابديني - پژمان نوري - نيکبخت واحدي

بازیکنان خروجی:

اشجاري - حمودي - بائو - کيانوش رحمتي - ايمان موسوي - ويسنته آرزه - محمدرضايي - فرزاد حاتمي - طهماسيان - مجتبي جباري

blue بازدید : 1 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، علی امیری معاون باشگاه استقلال به همراه بهنام ابوالقاسمپور ساعتی پیش در دفتر مدیرعامل باشگاه استقلال حضور یافتند.
معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص نشستی که با دکترفتح‌الله‌زاده داشتند، اظهار داشت: با توجه به نسبت فامیلی نزدیک بهنام ابوالقاسمپور با نکونام، امروز به دیدار آقای فتح‌الله‌زاده آمدیم تا در مورد آخرین وضعیت نکونام صحبت کنیم.
وی ادامه داد: قرارشد در همین راستا، نشستی بین آقای فتح‌الله‌زاده و نکونام برگزار شود.
او در خصوص نامه نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در حال نوشتن جوابیه‌ای در همین خصوص به فدراسیون فوتبال هستیم.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا استقلال در فصل نقل وانتقالات خوب عمل کرده
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 205